tisdag 26 april 2011

Nu är påsken över för detta år. Vi har ju haft kanon väder så vi har vart ute hela dagarna. Tuva har nästan bott i vagnen :)
Tuvas farmor och farfar firade påsken här med oss. De har skämt bort Tuva massor. Hon fick total uppmärksamhet hela tiden och blev så bortskämd. Hon fick en massa fina kläder och massor med blöjor, så nu behöver jag inte köpa blöjor på säkert 4 månader. Det är bra det! För det är ju inte det billigaste.
Så vad har vi gjort i påsk då? Jo vi har grillat, fikat, myst i solen, badat med Bulle i sandtjärn (Bulle är hunden) tagit promenader och bara umgåtts. Så nu hoppas jag på att jag och Tuva kan ta oss en tripp till Jessheim i sommar så Tuva får se hur de har det där.
Ska ta å lägga upp lite bilder senare på hur påsken varit.

Hoppas på att F-kassan ringer upp mig snart så jag hinner ta en snabbdusch innan Tuva vaknar från sin lur. Hon brukar ju sova mellan 11 och srax efter kl 12. När jag ringde F-kassan var jag nr 712 i kön....fattar inte hur det kan vara så lång kö...kan fan inte vara kul att jobba där inte. De lär nog få en del skäll om dagarna. Så jag ska försöka vara trevlig när de ringer tillbaka.

Inga kommentarer: