fredag 8 april 2011

Igår var jag in i Stan och träffade Sandra, Anna och alla barnen. Vi var på Kulturuset där de stora grabbarna fick måla lite och sen var det mest spring i benen på dem tror jag. Vet inte vad jag tyckte om det där stället riktigt, men det var nog ingenting i min smak. Men det var ju trevligt ändå. Sen var vi på donken och åt lunch. Bäst att passa på att ät där nu när man kan. Hemma har vi ju 15 mil till närmsta donken. Men det var iaf kul att träffa tjejerna. Synd bara att tiden inte räckte till riktigt. För det var mycket man inte hann prata om som man ville. Men det kommer väl fler gånger hoppas jag. Hemresan frn stan var ju mindre kul. Det var något elfel så det var miljoner pers på T-centralen och centralstationen. För mig gick det ändå rätt smidigt att ta sig hem. Men det var värre för Sandra och Anna. Sackars er :( Idag vet jag inte vad jag ska göra. Är sugen på att åka å shoppa lite. Men ska vänta till Tomas vaknar då jag nte har någon egen nyckel hit till dem. Men nu ska jag ta å städa upp där vi sovit och mysa lite med Tuva.

Inga kommentarer: