tisdag 26 april 2011

F-kassan ringde upp efter typ 1 timma...men tror ni att de kunde hjälpa mig..NÄ...inte ett dugg faktiskt. Även fast man förklarar läget för dem och att vissa saker är väldigt svårt när det gäller Tuvas pappa så kan de ändå inte vara tillmötesgående och ens försöka hjälpa till. Fan va less jag blir. Men jag får hoppas till gudarna att allt löser sig ändå.

Idag har jag även hämtat två paket. Ett från Ellos med 2par jeans till mig och sen ett paket från HM med en massa kläder till Tuva. Har köpt lite sommarkläder till henne. Leggings, tunikor och klänning. Så nu hoppas jag att sommaren blir bra så hon har nytta av allt fint hon har.

Om ca 30 min ska jag bege mig till tvättstugan igen för att hämta det sista och sen är det dags att bänka sig framför de desperata fruarna.

Imorgon är det dags att väga och mäta Tuva på BVC. Hoppas på att lillan växt lite mer. Har ju inte växt så mycket på sistone.

Inga kommentarer: