torsdag 2 december 2010

Nu var det några dagar sedan jag bloggade...Jag och Tuva har sovit hos Madde hela tiden, men i helgen är det tänkt att vi ska flytta hem igen. Hoppas på att få en annan lägenhet fort nu. Vill verkligen byta nu så vi två kan börja om på nytt. Bara hon och jag.
Vi har inte gjort så mycket sedan jag skrev sist, det går ju inte att vara ute u när det är så kall. Just nu är det -22 grader och då är det inte så kul att gå ut med en liten bebis. Men tyvärr så måste vi ut idag då jag måste hem och kolla post samt hämta blöjor och så. Det kommer inte att bli kul, men har vi tur så jobbar min pappa idag och då kanske han kan skjutsa oss. Ska kolla upp det. Annars så är det bara att klä på sig ordentligt och gå.

Har faktiskt inte så mycket att skriva, känner mig lite tom faktiskt.

1 kommentar:

Sandra sa...

Tycker du ska fixa en billig tågbiljett hit, och bara bli ompysslad! Byta miljö ett par dagar.. ?