lördag 11 december 2010

Sundsvall

Igår var jag, Tuva, Madde, Saman och mamma/mormor till Sundsvall och julshoppade. Hittade en del klappar, men är inte klar än...Hatar verkligen att gå i affärer. Jag hittar ju aldrig något. Tur det finns internet säger jag bara.
Skulle även fösröka hitta lite nya kläder till mig, men hittade inte ett endaste plagg...eller det gjorde jag visst det. Köpte ju ett linne. Men det var allt.
Imorgon ska jag och Tuva åka hem till Sveg igen. Måste ju vara hemma lite å dona. Sen ska jag fixa en massa på måndag. Prata med Härjegårdar, sociala om vårdnaden och en massa papper som skall skickas in.

Nä nu ska jag ta å försöka bli lite varm i händerna...Mamma å pappa har det ju så kallt här...

1 kommentar:

Anonym sa...

Se till att få ensam vårdnad om henne om hon ska bo hos dig.
Jag talar av egen erfarenhet.
Varje gång du ska flytta/behöver skriva på papper till myndighet, så måste du kontakta pappan. Finns han inte tillgänglig så ställer det till en massa problem!
Att ha ensam vårdnad har inget med umgänget att göra, absolut inte, ett barn ska alltid få träffa Båda sina föräldrar, om det är möjligt!
Men det blir så Otroligt mycket lättare för din del!
Hälsningar från en som bryr sig!