tisdag 14 december 2010

Hur kan en människa man älskat och man trott man kan lita på göra en så illa. Det är inte bara mig han lurat utan det är många. Det är så tråkigt att helt oskyldiga ska bli drabbade. Hur kan han ens leva med sig själv och veta vad han gör mot folk? Jag ska iaf göra en anmälan, vet inte om det hjälper, men man kan ju hoppas. För nu hoppas jag av hela mitt hjärta att han inte kommer undan.

Att han inte ens tänker på sin dotter. Nu är hon ju för liten för att förstå, men när hon blir äldre kommer hon ju att få veta allt som hänt.

Hur har jag kunnat vara så blind? Varför har jag inte märkt något tidigare, men det kanske jag har, men gått på alla bortförklaringar. Jag känner mig så dum och bortgjord.

När ska det sluta att dyka upp mer tråkigheter? När ska jag och Tuva kunna få börja om utan att behöva bli påmind om honom? Nä bara att bita ihop och vara stark för Tuvas skull, för han ska då fan inte få nöjet att knäcka mig!

1 kommentar:

Cissi sa...

Hej Kusin vitamin!
Jag tycker så ortoligt synd om dig, nu när du äntligen har fått din prinsessa hos dig och igentligen bara ska njuta av den första tiden så får du bara en massa tråkigheter att tänka på. Tyvärr så gör kärleken en blind, men det vara ju bra att allt nu har kommit upp till ytan bättre nu än senare. Tänker på dig massor även fast jag inte riktigt förstår allt som hänt.
Massor av styrke kramar till dig och Tuva. Kram cissi