måndag 6 december 2010

I helgen var Anna och hälsade på mig. Var riktigt trevligt. Hon har ju inte kunnat hälsa på mig på flera flera år eftersom hon inte tål djur. Men nu äntligen så gick det. Helgen spenderades även med Anna-Märta. Vi tre åt middag både fredag och lördag. Var och fikade på kondis och bara umgicks. Det var faktiskt riktigt kul att de båda var här.

Idag har jag vart med syrran och fikat, varit på mormor och morfars grav, hälsat på Jessica, vart på jobbet och haft besök av Sara, Maria, Mylle och Walter. Så det har vart fullt upp idag. Men det gillar jag.
Nu ikväll så har jag haft fullt upp med att försöka få min lilla prinsessa att sova, men det går inte alls bra. Hon vill verkligen inte. Hon somnar i min famn men så fort jag ska lägga ner henne så slår hon upp sina vackra ögon och är klarvaken och skriker. Jag tar upp henne och hon somnar i famnen, försöker lägga henne igen och hon vaknar...
Lika var det i natt, så natten spenderade jag halvsittandes i soffan med Tuva på bröstet. Var enda sättet för att få henne att sova. Verkar som om det blir en till sån natt...Hoppas det beror på att hon är förkyld, för jag vill inte att det ska bli någon vana.

Nä nu skriker hon igen så jag måste ta henne. För det börjar bli ett panikskrik....vill ju inte väcka grannarna...

Inga kommentarer: