måndag 20 april 2009

Våfflor med Sandra

Arbetsdagen bara flög iväg då jag hade massor att göra. Det var lite hektiskt ett tag, ästan jobbigt, men jag ska inte klaga, jag tycker ju att det jag gör är kul. Men det finns ju en gräns även för mig ;) Men som sagt jag får så mycket stöd och jag vet ju att jag kan säga ifrån när det blir för mycket, men det blir ändå inte att man gör det. Hoppas att allt fungerar som det ska imorgon så det inte blir lika mycket då! Jag sk ju ta itu med min outstanding lista, men det går nog ganska fort skulle jag tro! Jag hoppas iaf att jag ska hinna bli klar till lunch.

Efter jobbet kom Sandra hit och åt våfflor med sylt och grädde. Var gott. Tors mammas recept, nu tänker ni väl att det inte finns så många recept på det, å jag kan hålla med, men dom här blir både luftiga å krispiga sammtidigt. Smarrigt värre!

Efter maten blev det en sväng på Statoil och sedan hem å spela lite kort och lyssna på musik. Har inte gjort så mycket mer idag. Och det hade jag inte tänkt göra heller. Ska väl snart sova hade jag tänkt, men det går ju inte. Hur mycket jag än försöker och vill sova så ka jag inte. Har så svårt för att sova i sängen själv nu när Tor är borta, så nu för tiden så sover jag på soffan, vilket kanske inte är det skönaste för min rygg, men sover jag där så lyckas jag sova någon timma iaf.

På fredag är jag bjuden på fest. Treligt trevligt. Vi ska grilla och bara umgås, en kollega som fyller år. Så man ska ju försöka hitta en present oxå, och det är svårt.

Mer fest blir det sista april eller om det var 1 maj. Kim fyller ju 18, å då blir det stor party i Hogdal ;) Hoppas jag iaf! Så det ska bli kul. Så nu ska jag hitta nå roligt jävelskap att lägga i paketet till honom! Kan ju finnas en hel del skoj att köpa på D7, så jag kanske skall kolla in det nu... Ja det ska jag...

Inga kommentarer: