tisdag 7 april 2009

Update

Ja då kanske jag ska redovisa lite vad som hänt. Helgen har passerat med blandade känslor. T åkte ju iväg i fredags och kom inte hem förrän på söndag morgon, vilket jag kanske inte tyckte var allt för kul, men jag försökte att inte bry mig. Vilket jag tror gjorde att han tänkte till. Tror han ville testa mig för att se om jag blev svartsjuk, och när jag inte blev det så tänkte han nog till lite.
Själv så spenderade jag helgen i glada vänners lag. Fredag kväll spenderades hemma hos Sandra i hennes soffa, sovandes med en varsin laptop i knät ;)
Lördagen börjades med en promenad med Sandra hem till Fahlan och sedan hem till Näs å han låg och sov, var inte direkt en pigg å fräsch kille som öppnade dörren ;) Men han kom snabbt i form.
Det blev en promenad på systemet och till knuten där Linkan mötte upp. Delade en pizza med Fahlan och sen blev det hem till Sandra för att slappa lite i soffan och smida planer för kvällen.
Hem och fixade till sig innan det var Sandras tur att hämta upp mig för att gå till Fahlan. Där vart det ett konstigt ölspel...och jag kan ju säga att Näs är sämst på att ljuga ;)
Senare på kvällen kom Jörgen och Lisse på besök, vilket var trevligt. Så det vart till att gå hem och möta upp dem. Det trillade även in lite annat folk. Blev även ett besök på Myrgränd och VVG under kvällen. Fick träffa Batman oxå ;) Det ni!
Ja det var minst sagt en fullspäckad lördag! Och jag var jätte trött när jag kom hem och somnade på soffan.
På söndagen kom T hem, vi satte oss och pratade en massa och sedan gick vi till sängen för att vila, vilket resulterade i att jag vaknade kl 19 på kvällen. FAN hela dagen hade ju gått...Trist, men skönt med sömn.
Vi klev upp och åt mat och pratade massa mer och kollade film.
Nu när vardagen har kommit tillbaka så tycker jag att det bara går bättre och bättre här hemma och vi pratar mycket om allt, och jag hoppas att det kan ordna upp sig så att vi kan bli tillsammans igen. Men det ordnar sig nog det här. Hoppas jag.

Ja det här var kanske inte så intressant att läsa....

Nu ska jag laga en massa mat, tänkte att jag skulle göra massor så det blev lite att frysa i oxå.
Är hungrig oxå så det ska bli gott med mat. Tor är ju å tränar så allt ska väl vara klart tills han kommer.

Inga kommentarer: