fredag 17 april 2009

Hemma idag

Har vart hemma från jobbet idag, är sååå tråkigt. Nästan så man klättrar på väggarna. Men har försökt att städa lite, men det är ju inte så kul det heller...men jag har inte haft ork att dammsuga än, men jag ska väl...någongång... Pappa var ju så snäll å kom hit med deras dammsugare i morse då jag inte kommit ihåg att köpa påsar till någon av mina två dammsugar. Att det ska vara så svårt att komma ihåg...

Sandra ska komma å hålla mig lite sällskap ikväll! Så vi ska väl sitta å surra, spela lite kort och glo på tv. Skönt att få lite sällskap, för det är lite jobbigt att ha en diskussion med katten ;)

Nä nu tycker jag att T kan ta å komma hem oxå, han ju prata med han en sväng på msn igår, det kändes skönt. Men jobbigt att inte veta hur allt blir. Jobbigt att inte veta hur allt kommer att bli..

JO igår var det ju fotboll oxå, AIK - Malmö FF, det gick åt helvete så jag blev lite less. Skulle gärna skänka hela Skåne till Danmark nu om jag kunde!

Inga kommentarer: