onsdag 8 april 2009

Ja vad ska man säga om denna dag? Har vart på lönebedömning, vilket gjorde mig så uppretad så hela dan blev förstörd. Men det fick de nog veta också, så nu hoppas jag verkligen att de kan göra något åt det. Tycker inte alls att de har gjort en rättvis bedömning. Tycker det var en väldigt orättvis bedömning faktiskt. Men jag hoppas att jag kan få ett svar på de frågor jag mailade om angående bedömningen.

T kanske åker till hem till grannlandet ikväll/natt...eller så imorgon. Vill inte det, men får trösta mig med att han bara stannar i max 2 veckor och kommer hem sen. Och då hoppas jag att han tänkt klart och kommit fram till det bästa och något som jag vill ;)

Nä nu blir det tvn... Men inge Greys ikväll :( Bara för att den här hockeyn ska spelas....men de kan de väl visa på kanal 9 som de brukar...men NEJ, förstör min tv kväll de ska de göra. Bara hoppas Färjestad vinner då så det blir slut på eländet...

Inga kommentarer: