tisdag 28 april 2009

Har haft en heldag med Sandra idag. Eller ja efter jobbet iaf. Vi har spelat kort, ätit och kollat på tv. Väldigt inspirerande dag, men alltid roligt med hennes sällskap. Det kom en försäljare hit idag och skulle sälja böcker frn Bertmarks, jag har ju redan hela serien av barnböcker, men han fick inte komma in för jag hade bestämmt mig att inte köpa något. Men Sandra skämde ju ut mig totalt, så det var väl lika bra att han inte fick komma in.

Hade även tvätt tid, så mitt sofföverdrag har hängt på tork! Hoppas att det blir fint igen nu då! Har ju de vita överdragen på sofforna och jag tycker inte alls om det. Svart är snyggare!

Hade ju tänkt att jag skulle hälsa på lilla Tyra idag, hon har ju haft sin första namnsdag! Men tiden räckte inte till, så jag ska försöka hinna dit efter jobbet imorgon!

Nä nu ska jag faktiskt sova tror jag...trött som aldrig förr tror jag!

Inga kommentarer: