onsdag 15 april 2009

God morgon!

Nu sitter jag här hemma å äter frukost. Vaknade tidigt i dag, redan vid 06.00. Kan juinte sova för jag har så ont i halsen. Är jobbigt att svälja, så det går inte så bra att äta frukost just nu, men äta är ju ett måste tyvärr.
Frukosten består av Te med honung i hopp om att halsen ska bli bättre, 2 ägg och 2 mackor. Jag brukar ju aldrig äta frukost hemma så det känns bra att få lite tid för sig själv innan jobbet.

Har på mig mina nya jeans och min nya blåa tröja idag. Vart super nöjd med kläderna jag köpte, de passade bra och var snygga.

Nä bäst att skynda sig, ska ju hinna fixa håret oxå innan jobbet. Hoppas man pallar en hel dag med att sitta i telefon då...Men det är ju inte så många samtal om tur är. Ska ju även gå skyddsrond idag. Hoppas det går bra. För företaget och vi anställdas skull. Men det tror jag nog att det gör.

Inga kommentarer: