torsdag 12 juni 2008

Massage och mat

Hur skulle jag klara dagarna utan Gaspode som kommer och masserar mina ömma axlar några minuter varje dag? De är guld värt. Måste fixa en present till honom tror jag...Men vad?? Förslag någon?

Har tillbringat lunchen men en sallad i sällskap av Annelie. Vart så slut av att äta att man inte ville gå tillbaka till jobbet, men det är ju ett nödvändigt ont tyvärr. Inget jobb, inga pengar. Och det är ju lite tråkigt.

Efter jobbet är det bilbingo på schemat. Ska försöka vinna de 24 papp som stpr på spel. Vill vinna!! Skulle ju bli ofantligt glad, för det är mycket pengar för en sådan som mig. Ska bli jag, Annelie, Jessica och Jossan som skall iväg. Sen så skall väl Gaspode, Miss Smirnoff och Maggan dit oxå har jag läst...Så det blir nog full rulle där på skidstation.

Jag skulle verkligen bli så glad om jag vann dom där pengarna.




1 kommentar:

Erik sa...

Han köpte väl en fin present till dig....köp nåt i samma stil, så ni kan leka tillsammans