måndag 23 juni 2008

Då var man tillbaka på jobbet igen då efter en långhelg. Sista veckan nu innan semester, så jag hoppas att det kommer att vara en snabb vecka, men den kommer med all säkerhet att vara den längsta veckan i mitt liv...

Helgen har det vart midsommarfirande på en lugn nivå. Grillade tillsammans med Jessica och sedan åkte vi hem till min farbror. Satt på hans altan och umgicks och bara hade det trevligt.

Lördagen var hela familjen på en liten biltripp....även det väldigt trevligt. Blir samma tur varje år, så nu kan man få kalla det tradition.

Söndagen innebar ett väldans packande och åkande för mig. Fick hjälp av storasyster så det gick faktiskt rätt fort. Vi packade ner nästan allt som inte kan titulera sig som möbler. Är bara lite små saker kvar, men det kommer att gå fort att packa. Allt körde jag sedan hem till mamma och pappa, ska ju husera där i en månad innan jag får lägenheten.
Lär ju bli lite mer små packande för mig ikväll skulle jag tro.

På onsdag när lönen kommer så skall jag boka min tågbiljett till örebro. Ska bli så skönt att få komma iväg i några dagar. Så jag hoppas att du kommer att ta hand om mig nu ;)
men det tvivlar jag inte ett dugg på.

Nä åter till arbetet...

Inga kommentarer: