fredag 27 juni 2008

Det har vart en händelserik dag på jobbet, tur att man går på semester efter idag.
Fick lite konstiga saker till mig så jag skrattade så tårarna bara sprutade, och det är ingen överdrift, de sprutade verkligen ut ur ögonen. Jag har nog inte skrattat så mycket sen jag började jobba här. Men det var ju tur att det hamnade hos mig, hade ju kunnat bli lite konstigt om det hamnat hos helt fel personer.....

Har vart väldigt trött idag. Sov ju bara i 2,5 timmar inatt. Har ju umgåtts med Herr P, Håkan och Sofie i natt, men det var trevligt. Blev musik och lite drickande. Jag drack iof bara 2 cider, men jag kännde mig jätte bakis imorse när jag vaknade och nästan illamående av trötthet. Men nu har det gått över. Var verkligen trevligt igår måste jag säga. Känns skönt att vi kan umgås så avslappnat igen. Så det hoppas jag vi kan fortsätta göra nu oxå.

Tänkker på er måste jag säga. Hoppas att dagen har gått bra och att ni fick en fin stund i kyrkan. Ska besöka graven när allt lugnat sig och ha en liten stund där.

Har nu bara ca 1 timma kvar tills det är semester! Det skall bli så skönt! 4 veckors slappande. Underbart!
Semesterns början skall spenderas i Örebro. Kommer nog att bli mycket trevligt. Hoppas på det ialla fall. Sen ska jag vara en sväng i Sthlm hade jag tänkt. Och så har jag å Jessica planerat att göra något oxå. Ta en sväng till Leksand eller något med Theo, eller om vi åker själva, eller bådeoch....

Nä sista rycket nu....

/Porrisen ;)

Inga kommentarer: