torsdag 19 juni 2008

Långhelg och bloggvila

Midsommar börjar smyga sig på, vilket gör att det blir lite långhelg. Är ju ledig imorgon. Sen har man bara en vecka kvar till semester.
Midsommar vet jag inte riktigt hur jag ska fira. Har en del alternativ, men allt är tyvärr en pengafråga.
Alternativ 1:
Har ju fått frågan av att vara med systrarna bill och bull som n viss kille kallade dem ;) och Annelie. Skulle kanske åkas till Linsell och sen sitta hos någon av systrarna och festa om jag förstod det rätt, men jag är lite snurrig så vem vet. Kanske fattat helt fel.
Alternativ 2:
Sitta hemma med mamma, pappa, Ella och Tilda. De har ju bjudit hem Mari-Anne och Lasse på middag. Grillning och vin antar jag att det blir där. Kan ju vara trevligt.
Alternativ 3:
Grilla lite med Jessica och Theo och bara ta det lungt. Smutta på nån cider och bara va.
Alternativ 4:
Sitta hemma och fortsätta packa ner alla saker, är ju bara 11 dagar kvar tills jag skall vara ute. Då ska jag ha packat, kört sakerna till mamma samt städat.

Hm...hjälp mig välja, Vad ska jag göra??

Skulle vara bra att vara en Amöba ibland, då kan man ju dela på sig och vara med på allt utan att få dåligt samvete.

Har suttit och kollat tåg biljetter idag...så snart åker jag ner. Åker ner till den 3/7, måste ju se Örebro - AIK matchen nu när allsvenskan drar igång igen :)

Söndag blir det fotboll hemma i hogdal. Är ju något lag från Brasilien som är bra som skall spela mot Hogdal, iof är det ju nästan bara brassar i det laget oxå. Men någonting säger mig att det riktiga brasselaget är väldigt mycket bättre. De skall ju spela mot allsvenska Sundsvall ikväll och mot Örebro senare.

Måste bara säga att fan vilken skandal match Sverige gjorde mot Ryssland igår. Det är ju så man skäms. Fick de över bollen på andra planhalvan mer än 10 ggr så var det bra. SKANDAL.

Over and out!

Inga kommentarer: