onsdag 11 juni 2008

Jaha...inte för att jag har så mycket energi nu heller, snarare är jag uttråkad till tusen. Men det är ju bara 30min kvar av denna arbetsdag. Sen skall jag hem och packa lite. Är ju bara 19 dagar kvar tills jag skall vara ute ur lägenheten. Men det är ju ett tag kvar, men den skall ju städas oxå.

För er som inte vet så skall jag flytta in på Helagsgatan i Sveg. Flytten blir den 1/8 så jag får hyra in mig hos föräldrarna under min semester månad.
Jag har fått en fin tvåa på 56kvm. Den är fin, ligger högst upp i ett tre våningshus.

Hur skall jag klara mig från Hogdal då? Hm....gissar på att det inte kommer att vara så svårt. Skulle vara att man saknar Marie och Jessica för mycket då. Men dem kan man ju hälsa på öndå. Är ju faktiskt bara 4,5 mil och 35 min bilkörning. Så det är ju inte direkt andra sidan landet. Vi kommer nog att kunna ha våra fester ändå!

Vad har jag gjort sen sist jag skrev då...hm....har hunnit med att vara lite arg, sen less och nu lite arg igen faktiskt. Kan inte fatta varför vissa är så trög. Men alla kan ju inte vara lika bra som mig...eller hur?

Nä nu skall jag ge mig in på krigs stigen igen.

Inga kommentarer: