torsdag 26 juni 2008

Herr P på besök i byn

Då har man blivit övergiven på jobbet igen då...eller det finns ju andra som jobbar, men inte i min grupp. Men det är så lugnt så jag lär ju inte direkt arbeta ihjäl mig. Vårat data system har börjat fungera som det ska nu idag...peppar peppar....Har ju vart nere i nästan 6 veckor!!! Men nu kan man jobba som normalt igen.

Går sakta men säkert framåt med packandet där hemma...Nu är det bara garderoben och badrummet kvar när det gäller småsaker. Annars så är det bara möblerna kvar att bära ut. Sen är det ju bara städningen kvar, och det är ju det tråkigaste av allt....Nän som vill hjälpa till? Jag kan bjuda på en pizza och en öl om det skulle intressera?

Ikväll kommer herr P till byn. Så det är väl tänkt att vi skall ta en öl eller något ikväll. Men jag ska ju stanna i Sveg och leka lite med Marie innan jag åker hem. Så herr P får vänta till efter 22 med att öla med mig, men jag är helt övertygad att han klarar sig bra utan mig. Men det ska bli kul att ses å prata lite. Är ju bra att vi kan vara vänner. Det betyder mycket.

Jo...igår hade jag så jävla tråkigt efter att jag packade så jag fick för mig att måla naglarna. Knall röda...jag brukar ALDRIG måla naglarna, men nu fick jag ett infall. Ganska fint faktiskt om jag får säga det själv. Är ju så svårt att sova nu när det är så ljust ute...någon som har förslag på hur man kan trötta ut sig själv utan vidare ansträngning??

Inga kommentarer: