onsdag 10 augusti 2011

Idag var vi på BVC för att väga och mäta Tuva. Hon hade gått upp bra i vikt, men längden står hon nästan still på, men hon följer kurvan så det är ju bra det. Efter BVC besöket så gick vi till jobbet och hälsade på lite. Kul att träffa kollegorna, surra lite å så. Vi var där lagom till lunch tid för Tuva så det blev att äta i lunch rummet där. Sen bar det iväg på Konsum för att fylla på i kylen.
Väl hemma igen så blev det lite lek och sen var Tuva trött och fick sova en liten stund. När hon vaknade blev det mer lek innan det var dags för middag. Blev Ravioli idag, Tuva gillar det så det är ju bra. Efter maten så blev det ett bad då hela hon var insmetad i Ravioli, blir ju så när de små vill äta själv. Men man måste ju få låta dem kladda lite.

Vid 18.40 somnade hon gott i sin säng och jag har hunnit med en kvälls kaffe med Marie. Nu tror jag att jag ska göra mig en toast, sätta mig i soffan och läsa lite. Låter väl som en bra plan va?


Inga kommentarer: