måndag 8 augusti 2011

Idag är Tuva en trött liten tjej. Hon sover just nu för andra gången idag, hon brukar inte sova vid den här tiden, men lika bra att hon får sova om hon är trött. När hon vaknar blir det en sen lunch och sen ska vi bege oss till Konsum för att handla hem lite ätbart. Eftersom vi vart i Hogdal i några dagar så finns det inte så jätte mycket i varken kyl eller skafferi.

Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir väl att leka lite och öva lite mer på att krypa, hon är så söt när hon gör sina försök, men blir riktigt arg när det inte går som hon vill. Gullungen min!


1 kommentar:

Emelie sa...

Tack för tipset! Jag har Galltvål hemma men har inte tänkt på det. Funkar det även på fläckar som "tvättas" in? :P

Ja, jag tror inte att ungarna lider av lite tv-tittande. Ska man gå på allt man hör så ska man helst inte göra något med barnen. Jag hoppas att det är Eva som är på BVC imorgon för är det Ingalill så får jag nog onda ögat ;)