tisdag 2 augusti 2011

I morse vaknade Tuva kl 6 som vanligt hon fick sin morgon välling och sen somnade vi faktiskt om, det händer ju inte så ofta att Tuva vill det så det gäller att passa på. Fick iaf sova till kl 9, det var skönt det kan jag lova. Då var det dags att göra lite gröt till lillan och jag fick i mig lite frukost bestående av ägg, mackor och juice.
Sen satte vi oss och lekte ett tag, men vid 10.30 blev Tuva trött igen och ville vila så hon fick sova en stund.
Marie kom hit och vi drack kaffe och när Tuva vaknat satte vi/la vi oss på gräset och lekte och busade med henne.
Nu har Marie gått hem och Tuva har fått i sig lunch, blev lax och potatis som blev kvar av gårdagens middag.
Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, men vi ska väl ta oss en promenad senare och gå å handla. Har tagit fram färs från frysen så jag ska väl hitta på något att göra av det.

Nu ringde Olle å skulle titta förbi så hej så länge.

Inga kommentarer: