måndag 18 juli 2011

Tuva ligger fortfarande och sover middag, hon var jätte trött idag. Fick sovmorgon och nu har hon sovit över lunchtiden. Var nog jobbigt att leka med Colin hela dagen igår ;) Men roligt tyckte hon nog att det var. Jag måste nog ta å väcka henne snart så hon får i sig lite mat, sen vill jag inte att hon sover så mycket längre eftersom vi ska åka till Hogdal kl 16. Vi har ju en del att ordna med innan vi åker.
Det ska packas, fixas mat, plocka ihop, dammsuga, torka golven samt gå hem till Marie och hjälpa henne med datorn. Och jag har BARA 2 timmar på mig att fixa detta. Hur ska man hinna?
Ja hade jag inte suttit framför datorn halva dagen så hade jag nog hunnit med allt. Men jag jobbar bättre under press så jag hinner nog.

Nä dags att sätta fart. Sen hoppas jag ju även att telefonen ringer idag med lite glada nyheter. Eller om den ringer imorgon. Hoppas hoppas!


Inga kommentarer: