fredag 29 juli 2011

9 mån

Idag blir Tuva hela 9 månader, det går alldeles för fort. Snart ska jag ju börja jobba igen. Vill inte!! Funderar starkt på att plugga istället.

Att Tuva blev 9 mån firades lite med en pizzabit från Knuten, samt att jag köpte ett litet mjukdjur som jag inte kunde motstå. Men 20 kr var ju inte en förmögenhet direkt så det var ju ett bra pris.
Vi var även och fikade lite rulltårta som de bjöd på nere på Sveg. Till sällskap hade vi även Marie och barnen.

Jag svängde även förbi kommunhuset idag och lämnade in ansökan om förskoleplats på dagis. Sen är ju bara att hoppas att hon får börja i november.

När vi kom hem satt vi här ute och drack kaffe och även grannarna kom över en sväng. På tal om grannarna, jag och Tuva fick en varsin teckning av grannens barnbarn Casper. De var jätte fina så nu hänger de så fint på kylskåpet. Man blir glad av sådan :)

Nä nu åter till hemmafixet!

1 kommentar:

Kimsan sa...

Han gillar att rita Casper! Vad ritade han till er, bilar?
//Kimsan