onsdag 13 juli 2011

Nu var det ett tag sen jag skrev igen...måste skärpa mig ;)

Så vad har hänt sen sist då? Det har vart grillkväll här på Myrgränd, Björnfest, träffat storasyster m. familj. Ja det är väl lite av det jag gjort.

I måndags kväll var jag så trött så när kloclan var strax efter 21.30 så bäddade jag ner mig i sängen...men det varade inte så länge. Fick plötsligt ont i magen och blev illamående, så det var bara att kliva upp. På tisdag morgon var jag fortfarande lite krasslig i magen och hade en huvudvärt som inte var att leka med. Men imorse så var allt bra igen. Så det var väl en light version av magsjuka eller nåt.

Men man märker att man inte vart så pigg, för idag när Tuva sov middag så slumrade jag till och vaknade av att hon pratade i sin säng. Efter att hon fick en väldigt sen lunch så åkte vi med Marie till Ica och handlade lite. Köpte en ny leksak till Tuva för att hon vart så snäll nu när mamma vart lite krasslig. Hon har inte så mycket leksaker så jag tyckte att hon kunde få en. Efter att vi handlat så blev det mjukglass. Min första för i år faktiskt. Det var riktigt gott :) Sen blev vi bjudna på middag hos Marie. Det var riktigt gott! Tuva åt också massa, men jag tror det vart mer spagetti på Maries golv än i Tuvas mun ;)

Nu sitter jag och kikar på fotbollen och hejjar fram damerna till final. Hoppas det går vägen.

Uppdaterar mer sen.

Inga kommentarer: