tisdag 19 juli 2011

Idag har jag fullt upp. Jag har nämnligen 3 små troll att ta hand om. Det är självklart Tuva och sen har jag hennes två kusiner Tilda och Amina. Just nu sitter jag och Tilda i soffan och kollar på barn tv. Amina och Tuva ligger och sover middag, men Amina lär nog vakna snart.
Tuva har vart ganska så grinig idag. Det har vart mycket gråt och jag tyckte att hon kändes lite varm när jag la henne. Tanden spökar, men imorgon är vi hemma igen och då ska jag smörja på lite Dentinox (vet inte riktigt hur det stavas). Det hälper ju de små när tänderna värker. Synd bara att det inte går att köpa här i Sverige, men att det är helt receptfritt i Norge.

Igår pratade jag lite med Tuvas farmor på FB, hoppas att vi ordnar så vi kan träffas snart. Så de får se hur stor Tuva blivit sen i påskas. Men jag skickar ju bilder till dem hela tiden så de får se, samt att jag berättar om varje framsteg som Tuva gör. Jobbigt när det är så lågt till dem.

Nä nu ska jag passa på att mysa med Tilda innan de andra vilddjuren vaknar ;)

1 kommentar:

Kimsan sa...

Det finns någon liknande smärtstillande gelé att köpa här i Sverige... minns inte vad den heter men vet att en kompis använt den...
var tvungen att kolla och Aftamed heter den!
//Kimsan