fredag 15 juli 2011

Det vart ingen sol idag så jag kan inte jämna ut min solbränna :( Men hoppa å fint väder i helgen då.
Idag har vi inte gjort så mycket. Tuva vaknade tidigt och har lekt hela morgonen, sen blev det dags för gröt och vid 10.15 så var hon jätte trött så det var bara att lägga henne. Spelar ingen roll när hon vaknar på morgonen, men så fort klockan passerat tio blir hon trött och vill sova igen. Hon sov till 13 och då blev det lunch. Nu sitter hon och leker med sina saker igen och pratar på en massa. Min lilla gullunge :)

Medans Tuva sov så har Marie vart här på kaffe och en massa surr, när hon gick så passade jag på att diska och plocka undan i köket samt tog en sväng med dammsugaren. Ska väl se till att hela lägenheten dammsugs innan dagens slut.

Ikväll åker nog jag och Tuva till Hogdal, men kommer hem imorgon igen. Tuva ska få leka lite med sina kusiner! Hon blir så glad när hon träffar dem så hela hon skiner av lycka att få busa :)


Inga kommentarer: