lördag 29 maj 2010

Nu har det dröjt mellan inläggen igen...Nu MÅSTE jag skärpa mig. Så vad har hänt sen sist då tro?

I tisdags gick jag in i vecka 18 =) Så jag är ju inne i 5e månaden. Fick även kallelsen till UL samma dag, så den 14 juni skall vi åka och kolla på liten. Är så nyfiken på vad det är där inne. Men både jag och Kenneth tror på att det blir en kille. Men det spelar ju ingen roll vad det blir.

Tisagen var även AM/SV/PS temet i Vemvallen och tackade av en klient. Det var riktigt kul, 5 kamp, badtunnebadning, middag och massa skratt. Bilder från det finns om ni kikar in här.


Onsdag var det jobb som vanligt och det hände nog inget spännande...Men torsdagen däremot så var vi på bingo. Vi vann inget men vissa hade ju roligt. Ni kan ju kolla in galenskapen själv på tuben. Jag skrattade massa när jag såg det där.


Igår fredag så var jag å Kenneth på bingo i Hogdal, vi vann inget...men Kenneth var nära hela tiden, men vad fan hjälper det. När vi kom hem så blev det sängen på en gång och jag sov faktiskt till 10.30 imorse. Var väldigt länge sedan jag sov så länge.


Idag har vi vart ute på Sveg, handlat lite saker på Salab, en antenn grej så vi kan kolla på TV i sovrummet och vardagsrummet sammtidigt så vi slipper byta kabel hela tiden...Sen blev et ett besök på bolaget för min karl och jag kollade även in de 3 klädbutikerna vi har...men hittade inte det jag letade.

Ja vi har även tvättat 2 maskiner tvätt, diskat och dammsugit me vår nya fina Samsung dammsugare. Den var verkligen kanon. Borde finnas i varje hem.

Inga kommentarer: