söndag 9 maj 2010

Kanon väder

Hela helgen har solen lyst och det är så härligt. Igår var jag å hälsade på Jessica och Colin. Även Denice, Jacob och Jossan kom dit. Vi fikade lite och satt och pratade massor.
När jag kom hem igen hade älsklingen städat en massa här och det var sååå fint. Men det enorma diskberget tog jag hand om.
När det var klart så bjöd han mig på middag på Svegskrogen och sen var det till att gå hem å halvdö på soffan.

Idag har jag hunnit med att gå en sväng med Dina, sen har jag och älskling vart på Ica och handlat lite och pantat en hel hög med flaskor och burkar. Har man en karl med ett cocacola beroende så blir det ett X antal tomma flaskor här hemma.
Nu sitter vi i en varsin soffa och gör absolut ingenting. Jag är lite trött men det går nog över snart. Funderar på att sätta mig på ballkongen och låta solen värma mig lite.

Inga kommentarer: