söndag 23 maj 2010

Har verkligen inget sug på att blogga. Det har vart en jobbig period nu. Hoppas att det blir bättre och att alla problem kan redas ut. Men det första steget blir att ringa ett viktigt samtal imorgon så ska vi nog se att vi kan ordna det här.
Måste verkligen tacka svärmor för pratstunden över chatten. Det hjälpte mig mycket.

Sen måste jag verkligen ge ett jätte tack till mina tjejer. Vad skulle jag göra utan er? Det var en jätte trevlig lördag, skönt att få komma bort å komma på andra tankar. Synd bara att grillen inte riktigt ville vara med å leka...men vi fick ju mat tid nog ;) Men den som väntar på något gott...
Så än en gång jätte tack till Denice, Jessica, Lisette och Annelie.

Då dagen idag mest har bestått av att ligga å slöa då jag haft kramper i magen och mycket som snurrat runt i huvudet så skall jag nu fixa lite middag...eller middag vore att överdriva. Jag ska koka mig lite makaroner. Det skall avnjutas med ost och ketshup. Men gott är det.

1 kommentar:

Annelie sa...

Tack själv för trevligt sällskap :D