måndag 10 maj 2010

........

Då har man vart på jobbet igen då efter nästan två veckor hemma. Det var massor att göra och mycket att ta igen leta reda på. Men det gick ganska så bra. Har faktiskt bara lite kvar till imorgon, annars så har jag faktiskt kommit ikapp.


Men det var en sak på jobbet som hände idag som INTE var kul. För en gravid kvinna är det faktiskt blodigt allvar, och det var att någon tog min morotskaka som jag hade på mitt skrivbord.

Det är den största händelsen i mitt liv på de senaste veckorna...Så nu ser ni vilket ointressant liv jag lever just nu =) Men ni måste ju hålla med om att det var elakt.

Kenneth tror att jag åt upp den utan att komma ihåg det. Men jag skulle verkligen komma ihåg om jag åt upp den. Och det gjorde jag inte.

Mina misstankar ligger ändå hos 3 personer. Sandra, Kenneth eller Soppan. Så snäll är jag =)


Efter jobbet har jag bara vart hemma, förrutom en snabb tur ut med Dina. Jag känner mig inte alls på topp. Men det är nog för att det är så mycket som snurrar där uppe. Men det löser sig nog.


Det kommer bli en tidig kväll känner jag....så bäst att sluta skriva nu :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hade vi bara bott lite närare varandra så hade jag bjudit dig på en egen morotskaka ikväll. Sitter och äter nu! Kan man bli beroende?