söndag 21 februari 2010

Snö snö snö...

...ska det aldrig sluta att snöa? Jag är så trött på denna snö nu. Visst är det väl mysigt med snö, men nu tycker jag faktiskt att det räcker. Tycker inte ni?
Jag längtar efter våren och sommaren. När man kan sitta ute i linne och sitta och grilla en god köttbit och ha ett glas rött i hande. Gud vad jag längtar till det.
Men tills dess får jag väl stå ut med denna snö.

Jaha...nån som vet vad man ska hitta på idag? Hoppas på att tvättstugan är ledig idag...den var ju upptagen igår så hoppas på att få lite tvättat idag. Vi har ju bara bott här i två veckor och de verkar göra lite som de vill med vår tvätstuga. Det ligger ett papper man ska skriva upp när man vill tvätta. Det finns två tider att välja på, 7-14 och 14-21, men det är INGEN som har skrivit dit sina tvätt tider, så det verkar inte vara så noga här i huset. Men dags att de blir det snart då. För jag vill gärna skriva upp en tid och faktiskt veta att jag FÅR tvätta då.

Nä nu ska jag gå å göra lite frukost.

Inga kommentarer: