lördag 27 februari 2010

OSLO

Efter jobbet igår så åkte vi till Oslo för att hälsa på Kenneths mamma och hennes man. Det var en lång tur i bilen och dåligt väder och dåliga vägar. Jag blev sjuk i bilen och när vi kom fram till Jessheim så fick jag åka in till en liten akutmottagning. Jag fick en spruta i skinkan och sen släpte smärtan i magen. Det var troligtvis tarmvred. Det gjorde förjävla ont och tårarna sprutade. Läkaren sa att jag äter för mycket E-ämnen, så nu kommer det att bli nyttig mat.

Idag har vi vart inne i Oslo och shoppat. Det har blivit en massa shopping och vi är ett X antal tusen fattigare. Det blev en massa fina köksknivar och andra småsaker till köket. Sedan var Kenneth så snäll och köpte 2 parfymer till mig. Tack älskling. Sen har vi handlat en massa annat oxå. Efter den turen så åkte vi tillbaka till Jessheim och träffade upp hans mamma och hennes man. Vi åt mat och hade trevligt och sedan var vi på Kino. Så nu har man vart å sett film här i Norge då.

Imorgon blir det en tidig dag eftersom vi ska resa hem. Vi vill inte åka för sent då vägen är så dålig. Men nu ska jag vara social.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jessheim bor ju jag i. har du varit på jessheim storcenter. där har jag jobbat en hel del/ Rickard

Mina Bravader sa...

Jaha, bor du där? Trodde du bodde i Oslo. Vi ska vara där hela vecka 12. Då kanske vi syns där då. För här hemma ses vi ju aldrig. Jag har varit där. Var där å handlade i lördags.