lördag 13 februari 2010

Dagen går långsamt framåt. Vi vaknade redan innan kl 9, så det känns som om jag vart aken i evigheter. Har hunnit gått till Myrgränd fram och tillbaka då jag tänkte hämta min cykel som i inte fick med i flytten. Men tror ni cykeln stod kvar? NEJ, det gjorde den inte. Så nu är den väl i någon annans ägor. Fan oxå!

Ska snart bege mig till Jessica en liten sväng. Sen blir det väl hem och planera middagen, men inte lär ju jag laga den iof. Det är ju alltid Kenneth som står för den biten. Medans jag står för att diska. Men det är en bra deal tycker jag.

Hade tänkt att tvätta idag, men tror jag skjuter på det till imorgon. Eller om man slänger in någon maskin senare. Vi får se hur det blir, är ju inte direkt rusning till tvättmaskinen i det här huset som det verkar. Men vi ska väl förhoppningsvis koppla in vår egen maskin så småningom.

Nä dags att göra något annat än sitta framför datorn.

Inga kommentarer: