söndag 7 februari 2010

Idag är jag sliten och trött. Ont i hela kroppen har jag också, det var en slitsam dag igår. Men nu är det klart...nästan iaf, bara lite småsaker kvar här hemma att fixa, som tavlor, bokhyllan och böckerna. Men det går ju fort. Men idag orkar jag bara inte.
Sitter här och latar mig i soffan =) Kenneth har gått och handlat, måste ha lite ved då det är förbannat kallt i vardagsrummet...skakar ju här inne om kvällen. Inte skönt.
Men det är fint här, så kylan gör inget. Njuter av att sitta här i nya lägenheten faktiskt. För det är så fint överallt. Här kommer jag att trivas, det känns redan.
Och det gick bra att sova här också. Har sovit som en gud inatt. Fast det kanske beror på att jag jobbade till kl 03.00 inatt och var helt slut igår. Fast somnade inte förrän 05.00.

Nä nu ska jag slappa ett tag till tills min älskling kommer hem.

Inga kommentarer: