tisdag 9 februari 2010

Fick nyss ett roligt meddelande. Tänker på er vännen! Det kommer att gå så bra för er :)

Förutom de glada nyheterna jag fick i mitt sms så har dagen vart bra. Jag har knäckt extra på RMA...haha...men det var faktiskt kul. Saknar det faktiskt lite.
Förrutom det har det vart möte idag, och jag kan säga att det gick bra och det känns som om jobbet kommer att gå mycket bättre och lite enklara framöver.
På måndag ska även jag och Kenneth åka till Sthlm över dagen. Ska dit på möte. Fast vi ska inte på samma möte. Men vi ska vara i samma hus på två olika möten...om jag har fattat det hela rätt. Men det ska bli skoj att komma iväg. Ska på kul att träffa J. Det var så länge sedan, så jag hoppas att vi hinner att prata lite iaf.

Nu sitter jag och väntar på att Kenneth ska fixa lite mat åt mig. Han gör hemmagjorda hamburgare. Det kommer nog bli kalas gott.

Inga kommentarer: