onsdag 6 januari 2010

Sova snart?

Då var man så gott som klar för denna dag då. Jag har gjort det mesta av städningen. Sen jag skrev sist har jag tvättat golven och plockat en massa. Nu är det bara de jävla sofforna och mattan i vardagsrummet som är kvar. Men det tar vi imorgon. Jag orkar inte nu.
Jag har så förbannat ont i ryggen. Nu har jag stått ut med denna rygg sedan jag gick i 7an, eller ja jag har ju haft den hela livet, men det var väl där när jag gick i 7an tror jag som den började att krångla. Allt för att man ramlade i en trapp. Men jag har ju lärt mig att leva med det, men idag är det en sån dag där jag inte vill leva med en ond rygg.
Jag har faktiskt testat mig på spikmattan jag fick i julklapp idag, det var väl sådär. Hoppas att den skall hjälpa nu.
Är det någon som vet hur ofta man ska ligga på en sån? Och hur länge man ska ligga där varje gång?
Nä nu ska jag se om jag kanske ska ta mig ett varmt bad eller om det bara blir en dusch. Sen skall jag fortsätta att avnjuta min bok som jag knappt kan slita mig ifrån.

Inga kommentarer: