torsdag 28 januari 2010

Den här veckan som gått har faktiskt vart väldigt bra. Det har vart mysiga kvällar med massa god mat och filmtittande. Kenneth har lagat super goda mat varje dag och vi har ätit massor. Har säkert lagt på mig flera kilon, men det har det isåfall varit värt det.
Annars så har vecka art lugn här hemma. Vi har inte gjort så mycket och det har vart skönt faktiskt.
På jobbet däremot så har det vart massor att göra. Man behöver iaf inte vara sysslolös....utan tvärtom. Dagarna går fort och man hinner inte riktigt med sig själv.

I måndags var mamma, pappa å Madde här en sväng. Kul att få se Madde å hennes mage. Gud vad jag längtar till lillan kommer. Så nu får tiden till 6 mars gå fort =)

Nu ska jag lägga mig i soffan å slappa ett tag innan jag ska ta mig in i duschen.

Inga kommentarer: