fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År

Nu är 2010 här =)
Nyårsafton firades hemma hos mina föräldrar med min bror, lilla Tilda, farfar och med älsklingen! Det blev jätte god middag bestående av oxfilé potatisgratäng och råstekt potatis samt sås. Det var super. Då varken jag eller Kenneth äter skaldjur hoppade vi över räkcoctailen till förrätt. Till efterrätt blev det kaffe och fruktsallad. Det var en trevlig kväll. Snällt av pappa att köra oss hem vid 00.30, då var vi så trötta. Skönt att komma i säng.

Jaha, det här året har börjat med att mitt hår skall färgas. Enligt ett vad med Kenneth så nu har det vart lekmedel i håret och nu sitter jag här med rödfärg som skall sköljas ut om ca 15 minuter. Undra hur det här kommer se ut....jag tror att det kommer bli fläckigt och jävligt, men då får det väl bli det då. Men en sak vet jag iaf. Det kommer att bli jävligt rött. Men det är Kenneth som får skämmas när vi ska gå tillsammans ute på Sveg och på jobbet ;)

Ikväll ska vi bara vara hemma tror jag. Låter som om vi ska se Harry Potter på TV. Jag har faktiskt aldrig sett de filmerna så det ser jag faktiskt fram emot. Sen får jag se om Kakan ringer och behöver lite hjälp.

Nä nu ska jag ägna efermiddagen till att titta på vad jag tro kommer bli mitt hemska hår och pussas med älsklingen ;)

Inga kommentarer: