lördag 16 januari 2010

date

Sitter i soffan som vanligt och slöar. Laddar batterierna för en dubbel date ikväll. Eller man kanske inte kan säga att jag å Kenneth ska på date eftersom vi redan är tillsammans, men ja vi ska iaf ut oh äta ikväll. Hoppas på att det blir trevligt.
Än så länge har jag inte gjort så mycket, hängt två maskiner tvätt och även tvättat två. Nu är iaf tvättberget slut. Men det kommer snart mer ;) Vill försöka att tvätta upp ALLT innan vi ska packa för flytten. Är ju skönt att allt sånt är klart då. Men vart ska vi få plats med allt nu innan flytten? Det kommer ju iaf inte att bli något problem med att fylla alla garderober i den nya lägenheten. Men mina kläder får ju plats i en garderob...värre med Kenneths. Men vi får nog plats.
Nu ska jag slöa vidare. För om ca en timma skall jag göra iordning mig för kvällen.

Inga kommentarer: