tisdag 19 januari 2010

Idag var jag och hämtade tapet böcker hos Härjegårdar. Så nu har vi suttit och valt nya tapeter till lägenheten. Hoppas att de kommer att passa fint nu då, men det tror jag nog.
Ska prata lite mer med hyresvärden bara då de har fått för sig en massa som jag inte kan förstå mig på. Men de har väl säkert rätt, men bättra att kolla upp en gång extra.

Annars så rullar livet på. Jag är mest trött. Vet inte vad det är, jag är trött hela dagen och det lixom är en krypande känsla av värk i nästan hela kroppen. Men det går nog över. Värken är ingenting om man jämför med tröttheten. Är en plåga att klara av hela dagen. Igår vart det sägen 21.15. Somnade på en gång. Visst, jag har alltid varit kvällstrött, men nu är det extremt. Vill ha ljusare tider så man får lite energi och ork.
Nu tror jag att jag ska ta mig en dusch innan jag ska gå å sova. Blir en tidig kväll igen. Pensionär det är jag de ;)

Inga kommentarer: