onsdag 20 januari 2010

Idag har jag vart på Härjegårdar och lämnat in vad det är för tapeter vi vill ha i den nya lägenheten. Hoppas att det blir fint nu så, men det tror jag nog det blir.
Så jag vet inte när vi får flytta än. Men någong gång i februari blir det kanske. Det beror på. Syster har ju blivit erbjuden min lägenhet. Så för hennes skull så kan jag flytta på en gång. Vill ju att de ska ha kommit iordning innan det är dags för lillan att titta ut. Så ja vi får se när flytten blir. Men skoj ska det bli.

Som vanligt så är jag dödstrött, måste göra något åt det här nu. Orkar ju inget. När man kommer hem från jobbet så blir det att äta mat och duscha, sen är man halvt död i soffan.

Så nu ska jag lägga mig i soffan å kolla tv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snabba ryck läser ja. ska ni redan flytta ihop?

/Rickard

Mina Bravader sa...

Ja det ska vi. Vi är alltid tillsammans och det är bara onödigt att stå å betala för två lägenheter när vi ändå bara är i en.