måndag 26 oktober 2009

tvingar att hålla ögonen öppna

Är så fruktansvärt måndags trött. Jag har legat här i soffan ett tag nu och bara undrar hur jag ska orka vara vaken. Jag har verkligen fått kämpa hela kvällen med att hålla ögonen öppna. Men känns ju inte så jätte kul att gå å lägga sig innan kl 21 heller. Men jag vette fasiken om jag orkar vara vaken. Jag ska försöka hålla mig vaken till 21, men ärligt talat så verkar det svårt.

Orsaken till denna trötthet är att jag har haft sjukt mycket att göra på jobbet. Samt att jag har jätte mycket att tänka på privat. Men jag hoppas att det löser sig snart. Vet ju att vissa saker kommer att klarna om ett par veckor, tack och lov. Men sen är det en massa jag måste ta itu mer.

Nu ska jag ta en sista nya "luft" och kika efter Missy innan jag somnar.
Hoppas förresten att hon kommer hem snart. Saknar henne ju...

Inga kommentarer: