tisdag 27 oktober 2009

Sjukt trött

Jag kan inte förstå denna trötthet som har tagit över min kropp. Jag är ju så trött så hela tiden. Var så trött när klockan ringde igår även om jag la mig hur tidigt som helst igår. Jag ska gå å lägga mig igen om någon minut, och lär ju sova som ett litet barn...eller som en gud!
Kanske det är som Emmelinda säger? Att jag ska sluta tänka så mycket....men det är inte så lätt. Det är mycket som flyger omkring i mitt huvud nu. Och det är inte så bra. För vissa av sakerna vet jag att det inte ens är någon idé att tänka på, men det går lixom inte ut ur huvudet!
Eller så är det helt enkelt så att jag börjar bli sjuk. Ögonen svider (kan ju dock bero på tröttheten) sen så är jag snorig också... Så just nu suger livet rätt hårt! Man skulle nu ha haft en karl som pysslade om en...men det är ju inte det lättaste att ordna. Nån som har en åt mig?

Missy är fortfarande borta :( Hoppas hon kommer hem snart...Saknar ju henne här hemma. Hoppas inget har hänt bara. Blir ju lite orolig.

Ett litet lycka till till Tor som kör upp imorgon! Men det kommer han att klara. Det vet jag!


Nä nu blir det sängen! Natti natt!

Inga kommentarer: