tisdag 20 oktober 2009

Lärorikt

Idag har det vart en dag fylld med utbildningar. Jag har haft VOC info för en massa nya agenter. Vilket var jätte kul. Tllomed att det pirrade till lite där ;)
Jag har även haft PEP med min SV. Det var ovanligt givande måste jag säga. Det var länge sedan jag hade ett PEP som var givande. Men fick upp massa bra saker. Så det kommer nog att gå bra det här.

Jag tror föresten att jag blev lite knäpp idag. Men jag tror nog att jag blev stört kär idag....hahaha. Nä nu ska ni inte ta det här på allvar. Men lite pirr i magen fick jag iaf. Sandra tycker nog att jag är knäpp. Men det är jag ju också så... Men kul på jobbet har vi iaf när vi pratar om alla galna saker vi får för oss.

Nä nu ska jag fixa något att äta!!

2 kommentarer:

MissSmirnoff sa...

Ja nog tycker jag du är lite knäpp alltid men det är ju därför jag tycker om dig så mycket :)
Det var ju inte i magen det pirrade till... :p

Anonym sa...

Halla:D Vet du hva? jeg fant sap nummeret på han med printeren:D Hadde en callback som skulle värt en fryser... Men det var en sint nordlendning som ville bytte printer:(