söndag 18 oktober 2009

Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga på ett tag. Allt känns bara värdelöst och då är det inte någon ide att försöka blogga ens.
Jag har bråkat med min bästa vän. Och det är jobbigt. Jag vet inte vad jag ska göra för att få allt att bli bra igen. Men jag börjar fundera på om jag kan göra något, men jag tror inte det. Den som kan fixa det här är han. Jag var ärlig och sa vad jag tyckte och änkte och han blev sur. Men men, det hela startar med att jag talade om för honom hur jag tyckte han blivit sedan han träffade sin tjej. Han har blivit en riktig toffel, han får knappt träffa mig eller prata med mig i telefon för hennwe, så då blev jag faktiskt jävligt sur, och det har han fått höra. Han skickade ett sms att han prioriterar bruden och att vi har vart bästa vänner men att nog inte kan vara vänner längre. Va fan är det för snack? Så 8 års vänskap skall ta slut för att han har träffat en brud? En riktigt omogen brud dessutom. Men är det så han vill ha det så visst. Det är hans val. Men nu sitter jag här arg och verkligen bara hoppas att det ska ta slut mellan dom så kan han sitta där själv sen. Å jag är så jävla arg så jag kan inte skriva om det här mer.

Nu ska jag ligga i soffan hela söndagen och glo på tråkiga serier en hel dag.

1 kommentar:

Emelie sa...

UT MED DET BARA! :)

Inte klaga på det sättet att tillbringa dagen på, det är ju skönt ;) Glöm inte Gossip girl klockan 19 ;)