måndag 19 oktober 2009

Idag har det vart mycket att göra på jobbet....Är alltid massa på måndagar. Och inte gjorde det saken bättre att jag var på utbildning torsdag och fredag. Men det gick ju och jag överlevde ju dagen. Och dagen gick fort.
Efter jobbet har jag bara suttit i soffan och degat. Har vart såhär lagomt måndags seg som man får vara. Skulle ju behöva gå ut på en promenad på kvällarna, men hur kul är det när det är bäcksvart... Inskaffa en pannlampa kanske? Eller så inte. Är ganska bra att skylla på att det är mörkt ute när man är så här lat.
Men imorgon ska jag inte vara lat. Det skall storstädas. Vare jag orkar eller inte. För det är ett måste. Nu ska jag ta min trötta hjärna och lägga mig i sängen och läsa en stund innan det är dags att slå igen för dagen!

Inga kommentarer: