tisdag 20 oktober 2009

Sjukhusbesök

Det har vart en händelserik kväll det här. En kollega ringde och hade blivit påkörd av en bil. Alltså min kollega satt i bilen och skulle lämna företräde åt en annan bil när den här bilen körde rätt in i henne bakifrån. Så det har blivit en sväng upp på sjukan för att undersökas. Men jag må då säga att det här jävla sjukhuset är ett skämt. Det är väl lika bra att de stänger igen. Man får ju fan bättre hjälp på en cyckel verkstad.
Så nu lev det nack krage och så ska hon till röntgen imorgon. För någon sådan har de ju inte på kvällarna. SKANDAL. Folk i Härjedalen får alltså inte göra illa sig eller vara med i någon olycka efter kl 17, och defenitivt inte på helger. Man bor på fel ställe.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila mitt förvirrade huvud lite.

Inga kommentarer: