fredag 30 maj 2008

Bingo bingo

Igår följde jag med Annelie och Jessica på bingo i Sveg. Kammade hem 400 kronor så det var ju väldans bra! Så man kanske skulle satsa på det där spelet....eller vad tror ni?

Är väldigt väldigt uttråkad just nu. Det är så lungt på jobbet. Ringer lite och det är lite mail. Alla är väl ute i det fina vädret. Man blir ju lite grinig av att behöva sitta här inne å glo i en datorskärm när allt man vill göra är att åka hem och sitta ute. Men jag har ju hela helgen på mig.

På tal om helgen. Ikväll blir det lungt, men imorgon blir det lite städning och sen så ska jag väl vara ute om nu vädret behagar vara lika fint om det vart i veckan.
Ska höra med Jessica W om hon vill ta en öl på pizzan imorgon, har för mig att Stoffe skall spela där på lördag, men jag kan ha fel....

Är det någon annan som ska hitta på något kul i helgen? Någon som vill ha lite sällskap av mig kanske så är det bara att ringa.

Tillbaka till arbetet....

Inga kommentarer: