torsdag 15 maj 2008

STHLM!

Nu är det lite mindre än 30min kvar tills jag åker till vår kära huvudstad! Ska bli så skönt att få vara lite ledig i några dagar och bara slappa och ha det bra.
Ska bara mysa lite med min syster dotter. Sen ska jag naturligtvis träffa Knota. Kan inte åka till Sthlm utan att träffa honom. Han är ju bara ett måste. Saknar honom varje dag, tur det finns telefoner säger jag bara.

Har väl inga direkta planer på vad exakt vi skall hitta på i den stora staden, men det lär ju visa sig och vi kommer nog ta dagarna som de kommer. Knota jobbar ju imorgon så då passar jag på att vara med Elenor och lilla Tilda lite. Sen är det ju ett måste att gå till Taco Bar också. Kanske äta sig en Texas chili.

Beställde en personlig kalender till min syster idag. Till hennes födelsedag. Den kommer att komma hem till henne med posten och gud vad förvånad hon kommer att bli, kanske lika bra att förvarna damen att det kommer ett paket med posten om någon vecka. Blir ju lite försenat för hon fyller ju på lördag. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Måste få säga att syster skickade ett mess för ett tag sedan att hon såg Magnus Uggla....blev avis. Han är min gud....eller kanske inte. Men ändå! Jag gillar honom skarpt.

Nä nu ska jag speeda lite på jobbet och få undan llite så det inte blir så mycket på måndag. Har lite mail som måste iväg.

Hoppas få se en liten skymt av dig....

Inga kommentarer: